Audiofrenzy

Service en Klachten

 

Service en Klachten

Heeft u vragen, opmerkingen, kritiek of lof over Audiofrenzy? Dan kunt u hier contact met ons opnemen. Wij proberen vragen per e-mail binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Contacteer ons

 

Onze winkel

Onze contactgegevens en het adres van onze winkel in Maastricht is:

Hoenderstraat 3
6211EL Maastricht
043-7370028
 

Waardering of kritiek

Heeft u opmerkingen over onze service of producten, zowel in goede als ook slecht? Stuur uw opmerkingen naar het management via het onderstaande e-mail adres of via onze contact pagina. Zo kunt ú ons helpen om onze service te verbeteren en Audiofrenzy tot grotere hoogte te tillen. 


U krijgt binnen uiterlijk 2 werkdagen een reactie op uw opmerking of klacht. 


Garantie, reparaties en onderdelen

Heeft u vragen over de garantie, reparatie van apparatuur, vervangende onderdelen of wilt u onderdelen bestellen, neem dan gerust contact op met onze winkel of via onze contact pagina.


Garantie

Het is altijd vervelend als een apparaat defect raakt. Het wordt nog vervelender als er reparatiekosten aan verbonden zijn om het probleem op te lossen.

De wet stelt dat u recht heeft op een product van goede kwaliteit. Daarom, zolang het defect niet door uzelf veroorzaakt is (laten vallen, bijvoorbeeld), heeft u in principe altijd minimaal 2 jaar garantie. Sommige van onze merken geven zelf al een langere garantie.


Daarbuiten geldt ook wat u redelijkerwijs mag verwachten van het product. Omdat dit per geval behoorlijk kan verschillen, is het moeilijk om een exacte garantieperiode te geven na de eerste twee jaar.


Binnen de garantietermijn wordt het artikel kosteloos hersteld of vervangen voor hetzelfde of een gelijkwaardig product als herstel niet meer mogelijk is. Ook worden geen vervoerskosten gerekend wanneer garantie van toepassing is.


Reparatie

Het is natuurlijk vervelend als het product dat u bij ons aanschaft defect raakt, of als er iets anders aan de hand is waardoor het product niet goed functioneert. Neem daarom altijd contact op met ons voordat u een apparaat naar ons opstuurt. Natuurlijk bent u ook van harte welkom in onze winkel. Vaak is het probleem eenvoudig op te lossen zonder dat het product opgestuurd hoeft te worden voor reparatie. Houd in ieder geval uw aankoopbewijs bij de hand op het moment dat u contact met ons opneemt.


Als blijkt dat het product zelf defect is, gaan wij voor u zorgen dat het product zo snel mogelijk gerepareerd of vervangen wordt. Onze klantenservice adviseert u hoe u het product het beste kunt versturen.

INRUIL MOGELIJK

Ruil oude apparatuur bij ons in

OMRUILGARANATIE

30 dagen bedenktijd

DESKUNDIG ADVIES

 Altijd onafhankelijk advies

VRAGEN?

Neem contact met ons op

Contact

Cookie verklaring